Preprosto (in pogosto!) vprašanje, ki si zasluži enostaven odgovor. Ampak počasi, stopimo korak nazaj in naj najprej odgovorim na vprašanje, zakaj pravzaprav sploh registrirati znamko.

Takoj, ko stopite na krut trg (če vaš ni tak, vam zavidam) in začnete poslovati (beri: ponujati in prodajati svoje storitve in produkte) uporabljate elemente, ki označujejo vas ter vaše produkte in storitve, pa naj si gre za ime, logotip ali slogan. Vse to so uganili ste – znamke. Ampak pozor, če znamke ne registrirate, nimate izključne pravice (izključnost = vi in nihče drug) uporabe znamke. Brez registracije lahko torej tudi kdo drug uporablja vašo znamko in jo celo registrira, če je vi še niste. Ok, resda vam ne bi mogel preprečiti uporabe znamke, ker ste jo uporabljali že pred njegovo registracijo (na vas je, da to dokažete, kar ni nujno enostavno), lahko pa uporabo preprečite vsem drugim, s čimer jasno pridobi zavidljivo prednost na trgu. Ne bi bilo neobičajno, če bi vas taka situacija prisilila v spremembo znamke, kar je verjetno zadnje, kar si želite, ko vaše ime ali logotip že uživata določeno stopnjo ugleda in prepoznavnosti pri strankah, partnerjih in sledilcih na družbenih omrežjih. Če vas zanimajo dodatni razlogi, zakaj je pametno registrirati znamko, jih boste našli v tem prispevku.

Ok, vrnimo se k vprašanju iz naslova: kdaj je pravi čas za registracijo? Odgovor: takrat, ko znamka predstavlja vrednost, ki si je ne morete privoščiti izgubiti. Če bi izguba znamke ali preimenovanje povzročila znatne stroške ter izgubljene poslovne priložnosti in stranke, potem znamka za vaš posel zagotovo predstavlja tako vrednost. Če je bila izgradnja tvoje znamke ter ugleda in prepoznavnosti, ki ju uživate v očeh stranke, povezana s precejšnjimi finančnimi (in časovnimi) vložki, potem bi morali prav zagotovo čim prej razmisliti o zavarovanju te investicije z registracijo znamke.

Če imena svojega posla, logotipa ali slogana še niste delili s svetom, hkrati pa v tem trenutku izguba znamke ali preimenovanje za vaš posel ne bi imela večjih negativnih (finančnih) posledic, morda nima smisla hiteti z registracijo znamke.

Niste povsem prepričani, ali je pravi čas za registracijo tvoje znamke? Naj vam pomagamo.

Kategorije: Znamka

0 Komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja